torsdag, oktober 01, 2009

älskade familj.

11.43

blev inget skrivet igår alls. gick promenad, målade, dammsög, gjorde lasagne och tittade på film med en trött Emil. och sen fick jag en sjuhelvetes huvudvärk, som inte ville gå över och den fick mig nästan att gråta. blev inte bättre av att bokandet av tågbiljett strulade, men till slut så. och då fick det bli sängen.

imorse när jag vaknade var i alla fall huvudvärken borta. så det har gåtts promenad och ätits frukost. ska snart ta tag i packningen också. jag vet precis vad jag ska ha med mig och allt sånt så det är inga problem. en liten uppfräschning och sen bär det av till tåget och hem till pappa. och oj vad jag längtar hem nu och efter familjen! längesen jag var hemma. det kommer bli en toppenhelg, utgång med syster imorn.

jag har världens finaste och bästa pojkvän. han är mitt allt. All kärlek i världen till honom <3.

nu ska jag börja ta tag i packningen och sen småpyssla lite här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar