torsdag, oktober 15, 2009

down.

19.43

hur kan en dag som började så himla bra, bara gå käpprätt neråt efter lunch? jag har i alla fall haft en ganska dålig kväll, har känt mig helt låg.
det började efter att papprerna från a-kassan hade kommit och för att jag kände mig ganska så dum när jag inte fattade. hur kan man krångla till något så mycket som egentligen är ganska enkelt? men jag ringde mamma och förstod lite mer.
jag fortsatte att känna mig ganska nere. men det är bara att ta det ikväll, det är över tills imorgon.
Emil kom i alla fall hem nyss och jag behöver kramas. så det ska jag göra.

har dammsugit huset idag, tvättat, hängt och vikt tvätt, satt upp en ny lampa i köksfönstret och bakat brownies.

nu blir det lite mys. jag behöver det verkligen.

1 kommentar:

  1. Min babe, du ska inte alls känna dig du för att du inte förstår byråkratpapper. Jag hatar såna, de får mig att känna mig helt retarded. alltså är det dem det är fel på och inte oss. ;)
    <3!

    SvaraRadera