fredag, oktober 02, 2009

it's gonna be a good good night.

18.05

jag har en rikigt bra känsla i kroppen. det är fredag och jag ska ut och svira på stan med syster. dock är jag en aning trött nu, kanske jag hinner med en liten powernap.
dagen började med en sovmorgon till halv elva (så länge har jag inte sovit sen jag vet inte när). har sen varit inne i stan i princip hela dagen med syster. fick köpt ett par svarta jeans (som ska invigas redan ikväll ). växlat lite pengar och så med. trevligt med en stadstur, var längesen nu. det blir så när bilen inte funkar och det knappt? går några bussar alls.

senare blir det räkor och vitt vin. sen göra mig iordning för kvällens strapatser. det kommer bli en grym kväll. får se vart vi hamnar bara.

nu ska jag slappa ett litet tag innan jag ska hoppa in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar