fredag, oktober 09, 2009

vackra höstdag.

16.17

idag känner jag mig verkligen duktig. har städat köket, dammsugit igen och vikt en hel hög med tvätt och fått in den i garderoben. gick upp lite tidigare imorse också. gick en promenad på morgonen och sedan frukost på det. har ganska nyss kommit in från den andra skogspromenaden, rikigt skönt ute och jag hade kunnat gå runt ännu mer (om jag bara visste vart jag skulle gå). jag gillar hösten men kan gärna slippa regn och blåst. men idag älskar jag det.

har saknat Emil idag. men nu komemr han snart hem. ikväll bjuder vi L&C på middag. blir Flygande Jakob och vit chokladmousse till efterrätt. njam, njam. kanske kan slå till på ett glas vin också.

jag vet inte rikigt vad som har hänt med mig. men plötsligt känns det inte jobbigt att gå i skogen längre, det är en skön känsla numer. tar på mig ordentliga kläder på morgonen och lite smink på det. orkar inte gå runt å "fulkläder" bara för att jag är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar