måndag, oktober 26, 2009

Slow.

19.50

har inte mycket att skriva egentligen. för ingenting har hänt. det rullar på ungefär likadant varje dag. börjar tröttna något fruktansvärt på det, men det finns inte så mycket att göra åt det just nu.
gick upp vid halv nio (även om det inte finns mycket att göra så gillar jag inte att sova bort hela dagen i alla fall, även om jag kan). morgonpromenad i ett lätt duggregn, men det gjorde inte så mycket. världen var tyst idag, inte mycket ljud nånstans. sen har jag mest smågrejat lite här och där, diskat och funderat lite över packningen för veckans lilla resa.
annars är humöret lite si och sådär idag, det är den jobbigaste veckan på månaden. jag känner mig lite bitter och bitsk. men jag behärskar mig för att inte låta det gå ut över min kärlek. det kommer kännas bättre imorn, det vet jag. det är ju första dagen idag och alltid den med miserabla.

imorgon som sagt, då är det bättre och då ska jag få gjort lite mer grejer. ska packa väskan, för det är på onsdag som det bär av hemåt. men så klart missar jag Johanna som vanligt, vi är rätt värdelösa på att passa ihop våra tider. det ska bli grymt skönt att komma hem och framför allt att åka iväg på SPA med familjen. imorn kväll är det yoga också, det ser jag fram emot. det är i princip enda gången på veckan jag kommer hemfrån.

lite deppigt inlägg märker jag. så nu lägger jag ner för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar