onsdag, oktober 21, 2009

make this day what you want it to be

13.22

har inte hänt så mycket idag egentligen. börjar få upp värmen i huset, ugnen är på och värmefläkten har varit på en stund. morgonpromenad i ett dimmigt solsken och lite nyp i kinderna, det var ett bra sätt att börja dagen på.
har tvättat en maskin och nu väntar jag på att min deg som jäser. håller på att baka kanelbullar. vill ju ha något att sysselsätta mig med när jag tassar runt här hemma.

igår var det yoga och det passet är fantastiskt bra. tiden går fort och jag hinner knappt tänka alls. väl hemma igen blev det en sväng med Helmer och det var en helt otrolig stjärnhimmel och lagom kallt. det var vackert.

har bokat biljett hem nästa onsdag. sen bär det av till Tanumsstrand med familjen+ farmor&farfar. mysigt ska det bli. farmor fyller 75 veckan efter. jag har börjat längta hem till min familj lite igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar