fredag, oktober 16, 2009

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

17.48

dagen har verkligen varit en ingenting dag. det var blötsnö imorse på promenaden, och jag var ganska genomblöt när jag kom in. det var verkligen bara en måste-promenad. sen har blötsnön övergått i regn och fortsatt så hela dagen. jag har bara småpysslat lite här hemma idag, inget särskilt ansträngande. det dåliga humöret som var igår har i alla fall gått över.

jag har blivit helt förälskad i underbara Melissa Horn. det är lite som en kvinnlig Winnerbäck och hennes texter är enormt fina. dem känns på riktigt.

jag känner mig en smula trött nu, kan bero på att jag inte gjort något kanske. ikväll blir det kyckling i ädelostsås och pasta. kanske ett glas vin på det. känns som en perfekt fredagkväll med lite mys.

2 kommentarer:

  1. Usch, vi hade också snöblandat regn här förut idag. Blött och kallt som attans. =/ Hade pyjamasparty ikväll, saknade dig här. <3

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Melissa Horn! :)

    SvaraRadera