onsdag, oktober 07, 2009

mitt i veckan.

20.59

mitt i veckan. tycker det känns som det har gått rätt så fort framåt. blir bara litet kort inlägg. har en hemsk huvudvärk (precis som förra onsdagen) och ska kika på Greys Anatomy.
dagen har i alla fall varit bra. gått morgonpromenad. ätit frukost. målat klart alla lister. glömt att äta lunch (det är väldigt dumt och slarvigt). gått en långpromenad. lagat middag. ätit. duschat.

gårdagen var sådär. vaknade halv sex på morgonen med tokont i magen. lyckades somna om efter Emil gått. vaknade igen och det var borta. mådde lite skumt resten av dagen. yogan på kvällen gick hyfsat ändå och jag mådde bättre.

blir snart sängen skulle jag tro. sova bort huvudvärken.
och återigen ska jag försöka gå upp lite tidigare på morgonen. har inte lyckats så bra. imorse blev det en kvart tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar