tisdag, oktober 13, 2009

tisdag och snålblåst.

16.16

känner mig helt slut och har en aning ont i huvudet med (blev dåligt med lunch idag). har i alla fall fått gjort lite nyttigheter, när jag kunde låna en bil.
var en sväng på det gamla jobbet och hämtade mina skor där och pratade lite. sen bar det av till AF (fy faan vad det tar lång tid där, vad mycket man ska fylla i och vad mycket man ska göra), och jag slutförde min inskrivning, pratade med en handledare och skrev någon sorts plan. köpte linsvätska och fixade en grej på apoteket. tillsist blev det en liten sväng på affären.

håller på med maten nu och ikväll är det yoga igen. just nu känns det sjukt motigt, men det blir bättre sen.

håller på att skriva ihop en lite receptbok. så jag vet vart jag har mina favoriter. det är en trevlig lite kvällssyssla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar