lördag, oktober 03, 2009

gårdagskvällen + lite idag.

15.55

gårdagskvällen var precis så bra som jag ville att den skulle vara. det var tillräckligt med dricka och jag mådde verkligen enormt bra. jag hade det otroligt roligt också. det blev lite dans, men mest stod/satt vi och hängde vid baren. musiken var inte den bästa, men vad gör väl det när sällskapet var det.
på slutet mådde jag lite unket, men det kunde lite kall höstluft rädda upp. sen körde snälla Pontus hem oss. för vi hade missat sista tåget, lite med flit och lite med otur.
somnade vid strax innan 5. frusen och dan som jag var.

vaknade till liv vid halv 12 och tog en uppfräschande dusch och frulle på det. sen har jag mest glidit runt här hemma. syster åkte precis iväg till sina vänner. jag ska ge mig av ner till min bästaste ven. dricka lite thé och tjattra.

ikväll blir det bara middag hemma med familjen. det var riktigt längesen och det ska bli himlans mysigt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar