söndag, januari 03, 2010

2010.

13.06

så var det nytt år, även om vi redan är inne på tredjedagen på det nya året. har hur som helst inte haft så mycket att skriva om, därav inget skrivande. känns töntigt att skriva nya möjligheter, för det har man väl egentligen möjlighet till varje dag.

nyårsafton var bra, god mat, trevligt sällskap och allt man kan behöva. lite alkohol på det. tittade på fyrverkerier, drack nån klunk champange, kallt som fan var det ute också. sen spelade vi spel. och efter en nattlig promenad med Helmer kom jag i säng vid halv fem.
efter nyår så har dagarna mest rullat på och inte särskilt mycket har blivit gjort. har gåtts lite promenader i kylan.

igår var vi en sväng i Jönköping, blev ett par vantar och två par skidstrumor rikare. det var det sista som fattades inför skidresan som närmar sig. sen blev det vitlöksbröd, räkor, ägg, avokado och vin till middag.

sovmorgon imorse, eller förresten så har jag dem senaste dagarna inte kommit upp ur sängen förrän efter tio. jag är inne i en liten trött-period. har inte fått gjort något alls idag faktiskt, satt igång en maskin tvätt. och senare blir det en liten promenad. ska åka iväg en lite sväng nu med.

förresten så väntar en arbetsintervju imorn. :) rätt bra start på året.

tjing så länge.

1 kommentar:

  1. Heja heja dig, jag håller tummarna! Tack för smset, jag blev jätteglad! <3

    SvaraRadera