tisdag, januari 12, 2010

det rullar på.

20.34

riktigt bra dag idag. har hunnit med en hel del även idag, sånna dagar gillar jag.
morgonen började vid nio, det är tidigare än på länge och vid halv tio gav jag mig ut på promenad. åt lite frukost när jag kom in igen. har börjat med min fjällen-packning och tvättat en maskin. så nu är förhoppningsvis allt tvättat inför resan och ska bara ner i väskan också.
bestämde mig för att åka och träna, det var jättelängesen jag var där nu, har ju inte kunnat ta mig dit utan bil. men nu när jag har fått ett jobb, så blir det förmodligen lite lättare att få en rutin på livet. startade bilen, och den startade på första försöket, skrapade rutorna, borstade den ren och sen var jag tvungen att skotta fram bilen eftersom jag inte använt den på så länge. tillbaka till träningen, det var hur skönt som helst att göra sig av med lite energi, jag känner mig nöjd och extremt peppad att komma igång igen.

imorgon ska jag ner till jobbet, håller tummarna för att bilen går igång imorn igen. sen ska jag fortsätta med packning.
handla lite så att jag kan baka om någon dag. jag längtar.

nu ska jag ringa min mamma en sväng. om nån timme blir det sängen. vi har flyttat ner i vardagsrummet igen, det är alldeles för kallt där uppe, även om jag gärna sover i en säng.

1 kommentar:

  1. Hej. Tack för din kommentar. Det är inte så klurigt som det ser ut så testa tycker jag allt att du ska göra ;)

    SvaraRadera