söndag, januari 10, 2010

dagens.

20.45

har inte hänt särskilt mycket alls idag. så det får bli en liten lista.

DAGENS Vill ha: känner inte att det är något särskilt jag vill ha idag. men lite nya kläder är aldrig fel.
DAGENS Klädsel: jeans, tjocktröja och linne.

DAGENS Smink: inget alls idag.
DAGENS Frisyr: slarvig knut.
DAGENS Händelse: har ju inget stort att komma med. tipspromenaden i Lanna kanske, haha.
DAGENS Låt: har inte ens lyssnat på musik idag, det hör till ovanligheterna.
DAGENS Planer: hade inga andra planer än att diska och tvätta, himla roligt, men måste göras.
DAGENS Saknad: min syster och mamma.
DAGENS Dummaste: tycker inget har varit särskilt dumt. kanske att det var kallt när jag gick upp imorse.
DAGENS förvånade: att det inte fanns köttfärs i affären, när vi skulle äta tacos idag.
DAGENS Behov: alldeles för mycket sött.
DAGENS Bästa: min kärlek skulle jag tro <3
DAGENS Köp: har bara handlat mat, med Emils pengar.
DAGENS Humör: humöret är bara fint idag.

nu blir det filmen på fyran. och sen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar