torsdag, januari 28, 2010

inte helt okej dag.

20.00

det har inte varit min dag idag precis.
morgonen började med en lite sur Emil som hade försovit sig, men jag kom mig upp och än så länge var allt bra. åt min frukost. gick ut och skulle starta bilen och fanskapet startade inte. ringde Emil men han kunde ju inte göra så mycket där han var. fick i alla fall lånat en bil av Emils syster, iväg till jobbet och jag hann i tid. skulle egentligen klippt mig idag också, men ringde och bokade om (då säger hon att om man bokar av debiterar dem med 50% av kostnaden), men jag kunde inte göra så mycket annat. för dem skulle ha bilen på eftermiddagen och jag försökte verkligen komma på en lösning, men jag kunde inte lösa det. jobbet var bra idag åtminstone, där var det inte något som gick fel. efter lunchen kikade jag telefonen och hade fått ett sms, att dem inte behövde bilen på eftermiddagen. men då var det ju redan försent med klipptiden. jag gick och grämde mig och tänkte på det resten av efermiddagen. fan så sur jag vart. fick i alla fall bokat en optikertid och sen for jag hem. trött på allt.
väl hemma tog jag en kort promenad med hunden och vek tvätt.

har fixat lite middag, gått en lite promenad till och nu sitter jag bara i soffan. känner mig lite frusen, förkyld och har lite ont i halsen. ska äta lite popcorn i sängen och sen sova. är riktigt trött ikväll.

förresten så ska jag se till att lägga in lite av bilderna från fjällresan. har inte ens orkat lägga in dem på datan än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar