fredag, januari 15, 2010

today.

20.38

middagen är äten, väskan är packad, till bristningsgränsen nästan, ska snart packa ihop datan och mysa lite med min kärlek. jag åker ju härifrån imorn morgon/förmiddag.

dagen har varit bra. den har gått fort. först lite längre sovmorgon än vanligt, men varför inte liksom? promenad i förmiddags. sen har dagen mest spenderats med att packa väskan och baka min macarons. sen tycktes hela dagen ha gått. det gjorde ju inte så mycket egentligen. innan middagen tog jag en dusch och rakade benen och grejade, det behövdes kan jag säga :P.

på söndag bär det av till Tandådalen med mamma och syster. blir borta en vecka. hemma igen på måndag om en dryg vecka och på tisdagen börjar jag jobba :). blir inget skrivande under veckan i alla fall, eftersom jag inte tar med mig datan. (om inte mitt data beroende tar över och jag blir tvungen att hitta en data med nät). jag ska absolut ta mycket bilder, kameran är nerpackad med laddare. inget kan stoppa mig nu.
nu längtar jag tok-mycket efter skidåkning i mina nya termobyxor.

nu blir det kärlek.
hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar