tisdag, januari 05, 2010

trettondagsafton.

21.15

utanför fönstret yr snön fortfarande ganska friskt. har snöat i flera timmar nu och ska tydligen fortsätta även inatt. vad glad jag är att jag jag inte behöver köra till något jobb imorn, det är inte min favorit att köra i snö.

dagen har varit bra, rullat på helt enkelt. inte fått gjort så mycket. det blev en promenad i förmiddags med Emils syster och sen var vi iväg en liten sväng. köpte en julklapp vi ska ha med oss imorn när vi ska hem till Emils mamma och äta middag, alla ska ha med sig varsin och sen så ska vi byta på något sätt antar jag. körde min bil idag när vi skulle iväg, som förhoppningsvis är tillbaka på banan igen. sen har det inte blivit mycket mer idag, bortsett från lite middag.

har groteska mängder tvätt som jag skulle behövt ta tag i idag, men jag får spara det tills imorn. ska även försöka röja lite i garderoben, för att få någon ordning.

nu ska jag sätta mig och läsa min nya Allt Om Mat, som jag för övrigt fick två av idag.


Bilden är tagen i Hemsedal 2007 och det är precis det jag längtar efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar