måndag, januari 11, 2010

viktiga saker, sol och snö.

19.12

känns som om jag har hunnit med en hel del grejer idag, även om det inte märks så mycket i huset, men på andra ställen.

världen visade sig på en av sina bättre sidor idag. solsken, blå himmel och ungefär -6 grader. gick ut på min morgonpromenad och det kändes mycket kallare än vad termometern visade. men skön start på dagen i alla fall. och frukost på det.
har ringt till mitt nya jobb och bestämt när jag ska dit igen. skickat iväg ett mail till AF, om ett möte som är på torsdag (jag fattade som vanligt inte riktigt vad som stod i brevet). ordnat igång låset på min bil, men än funkar det inte riktigt som det ska. tömt datan på bilder, lagt över dem på externa hårddisken och bränt över till skivor. fixat så att jag kan få hem ett utdrag ur brottsregistret. skrivit lite på min packlista och diskat. känns riktigt bra.
imorn så fortsätter jag med
mitt smågrejande. ska få iväg mitt brev. ska börja packa lite grann och se om det är något som behöver tvättas. funderar på om jag ska baka någonting inför resan med. känner mig extremt sugen på att baka, då är det bra att ha en anledning också.

nu börjar den här dagen också närma sig sitt slut och jag ska snart stänga ner här.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar