måndag, mars 01, 2010

good monday.

20.57

1 mars idag och det är väl egentligen rätt otroligt vad fort tiden går. men det ska för fan inte komma ännu mera snö nu. har toksnöat precis hela dagen. och nu på kvällen när vi var påväg hem hade det frusit på, så det var ju snorhalt.

bra start på veckan idag och jag hoppas givetvis den fortsätter på samma spår. jobbdagen gick väldigt fort idag (okej, jag slutade halv ett), hade en del att göra. for hem, åt lite lunch och gick en sväng med hunden. var iväg på gymmet, köpte ett halvårskort (nu jävlar säger jag bara), och tränade såklart. gott att kunna åka dit när man vill, utan att vänta på att ägaren ska vara där. kände mig riktigt peppad idag och det gick bra. duschade och gjorde mig iordning. blev hämtad av Emil som ville att jag skulle följa med honom till optikern. han valde ut två par riktigt snygga brills. jag fick även fixat mina och inget mer ont i näsan av dem. sen blev det lite snabbmat till middag :P så det har varit mer eller mindre fullt upp hela dagen.
min huvudvärk har så gott som släppt också. jag tror det behövdes lite träning för att lätta på trycket. skönt att vara av med den i alla fall.

imorn är det jobb och sen yoga på kvällen. och mellan det så hoppas jag på en sväng på bokrean med Julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar