måndag, maj 17, 2010

det är över nu.

21.27

nu borde jag inte ha något som helst att oroa mig för längre. allt är precis som det ska vara igen och jag har gjort ytterligare en sak för att känna mig säkrare. det känns så jävla bra. nu kan jag lägga det bakom mig och jag vill aldrig aldrig känna så igen. totalt jävla nervös har jag varit. 

över till nåt annat nu. långledighet var grymt skönt och jag fick gjort mycket mindre än vad jag borde ha gjort. men vad fasen gör det egentligen? det blev heller inte riktigt som jag hade tänkt mig. på lördagen hade jag som sagt tänkt ta en tripp till syster. vaknade med lite illamående, som för övrigt hängt i ett par dagar nu, men tänkte att det ändå var okej. blev svettig av att resa mig ur soffan, men åkte iväg ändå och vände efter en halvtimme. det kändes inte riktigt bra. jag spenderade dagen i soffan och kikade på film, framåt eftermiddagen mådde jag bättre igen.
på söndagen blev det lite städ och disk. sen försvann dagen alldeles för fort. tyvärr har helgen mest innehållit väder åt det sämre hållet också. var uppe alldeles för länge också, låg och tittade på Avatar med min kärlek.

imorse kände jag mig lite si sådär på morgonen och inte alls särskilt pepp på jobb. jävla illamående. tog mig dit i alla fall och framåt dagen så blev det bara bättre och bättre. tog en sväng till gymmet, dags att köra igång efter några dagars slappande och det blev en timme ungefär. hem, slängde i lite tvätt, gick en runda med hunden och lagade middag. fullt upp med andra ord.

nu väntar sängen på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar