måndag, maj 31, 2010

så börjar det om igen.

20.59

Dagen har som vanligt bjudit på jobb och en sväng på gymmet. Tänkte hoppa över träningen idag för jag var inte sugen, men på vägen hem så körde jag dit av bara farten. Alltså skulle jag dit och när jag väl satte igång så gick det bra. Hemma blev det en sväng över åkrarna med hunden, härligt väder med sol men på tok för blåsigt. Har fixat middag, ett litet hopkok av vad jag hade hemma. Blev gott i alla fall och varsin matlåda till imorn. Fick lite bakbehov och vevade ihop lite havreflarn, men dem är sega och inte alls hårda och krispiga som jag vill att dem ska vara, men jag skyller på ugnen. Nu säger jag snart hejdå och godnatt till måndagen och veckans segaste dag. 

Förresten var vi på lite kalas hos Emils mormor igår och jag åt på tok för mycket smörgåstårta, men det är ju så gott. På förmiddagen var vi ute en stund och strosade runt på åkrarna. Det är så vackert nu, det är grönt och det blommar så fint. Bakade även lite igår när jag kom hem från kalaset. Kröp i säng ganska så tidigt, men somnade inte förrän efter en stunds tv-tittande.

Har som vanligt inte så mycket att skriva. Veckorna ser ut på ungefär samma sätt allihop och det blir inte så mycket mer gjort än det som faktiskt måste göras. Och ibland inte ens det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar