onsdag, maj 12, 2010

vi kan kalla det fredag eller vad vi vill.

21.37

det känns verkligen som det är fredag idag, fast det egentligen bara är onsdag. framför mig ligger fyra dagars ledighet och helt utan planer dessutom. det känns väldigt skönt och framför allt välbehövligt.

rent skitväder ute idag och det har inte blivit någon längre promenad alls. men hur kul är det med regn och fyra grader i maj? har jobbat och tränat en timme på gymmet. lagat middag, druckit onsdags-cider, bara för att jag är ledig imorn. och tittat på film med min kärlek. väldigt bra lill-lördag eller vad jag nu ska kalla den.

har förresten en lite tanke för helgen som ligger och surrar. en sväng hem till syster lördag-söndag bara, men har inte bestämt mig riktigt än. det beror lite på vad som dyker upp på hemmaplan. 

nu ska jag pyssla med annat en stund och sen blir det sängen för min del. och lite sovmorgon imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar