fredag, maj 14, 2010

ett stycke nojig.

21.39

blir saker och ting mer verkliga ju mer man tänker på dem? man vet att det är på ett visst sätt och sen så börjar man känna efter extra mycket och liksom letar efter det. jag vill inte att det ska vara så. enligt allt vad jag läst så borde jag inte ens ha nånting att oroa mig för, men ändå så kan jag inte låta bli att göra det. det passar sig inte. jag måste försöka släppa det. skärp dig nu Julia, det blir inte bättre för att du är nojig. nog om det nu.

dagen idag har spenderats i Jönköping, Emil skulle köpa lite grejer. jag hade egentligen behövt jeans men det är så himla jobbigt att köpa och dessutom var det massor av folk idag. inte så konstigt egentligen, många är ju lediga. det blev lite lunch och sen åkte vi hem. har varit ute på promenad med Helmer och legat i soffan. 

funderar fortfarande på om det blir en sväng till pappa imorn. bestämmer mig väl troligtvis imorn om det blir så eller inte. ska få tag i syster och se om hon tänker hålla sig hemma också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar