lördag, maj 29, 2010

so far so good

15.51



fredagen i Borås med mamma var super trevlig. att köra dit tog inte så lång tid som jag skulle, det gick fort. vi strosade runt och kikade i lite affärer och jag fick shoppat lite. det är ju alltid trevligt. på kvällskvisten blev det middag på en grekisk restaurang, riktigt god mat. vid åtta-snåret hoppade jag in i bilen och körde hemåt. det är alltid lika skönt att komma hem till min kärlek.
Ett par superfina skor som jag suktat efter ett tag.

En ny, hel och fin träningsväska :)















Leilas nya kokbok och en söt théburk
.
Utöver bilderna fick jag med mig en cisileringsjärn och ett litet (grönt) rivjärn.


idag har det bjudits på sovmorgon, först och främst. var en sväng på blomsterlandet och handlade lite blommor. handlade lite till kvällen. sen har jag suttit ute och planterat i min hängkruka och i en annan kruka. det vart jättefint och jag är väldigt nöjd med mig själv.



det här inlägget har tagit toklänge att göra. jag är så petig och bilderna vill aldrig bli rätt och hamna på rätt plats heller, men nu tror jag att jag är nöjd.

det börjar bli dags att sätta igång med lite mat nu, börjar bli riktigt hungrig. ska slänga ihop en pastasallade med lite godsaker i. mums!

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar