onsdag, maj 05, 2010

ett litet helvete i sig.


21.22

var och hämtade ut mina nya inlägg idag och det är verkligen ett litet helvete att gå in dem, men sen kan jag knappt leva utan dem. det är smällar man får ta.

idag har det varit jobb och några ärenden på stan. sparkade mig själv till gymmet idag och körde ett kort men svettigt pass. som vanligt var det bra när jag kom dit.. har inte varit där den här veckan, har känt mig allmänt död och inte haft nån lust alls. gick en promenad med Helmer när jag kom hem. sen har det duschats och intagits middag.

är helt otroligt trött den här veckan och känner egentligen inte för att göra nånting alls. längtar bara efter helgen så jag får sova. funderar en massa också, men försöker att inte oroa mig för det, men det borde inte vara någon risk ens. och det blir inte bättre för att jag oroar mig. men jag har blivit lite nojig. nu har jag fått ur mig det, så nog om det också. nu kanske jag kan sluta tänka på det. 

nu väntar alldeles snart sängen för min del.

För att jag saknar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar