fredag, maj 21, 2010

fredag och svettig gymträning.

20.56

idag har det tack och lov inte varit lika varmt på jobbet. och det är fredag så det gjorde ju det hela lite lättare också. efter jobbet så stack jag iväg till gymmet och idag var det svettigt, minst sagt. ökade på några vikter och körde hårt. åkte hem och gick en runda med Helmer. efteråt kände jag mig riktigt nöjd med mig själv. tog en dusch och lagade middag. efter det har jag bara haft fredag, med andra ord inte gjort nånting alls.

igår var det underbart väder på dagen, när jag jobbade, åkte därifrån och hade planer på en långpromenad med hunden. halvvägs hem så öppnade himlen sig och jag såg ingenting trots att jag körde full fräs med torkarna och det vart vattenplaning ett antal gånger, vägen var full med vatten. kom hem och la mig i soffan för att vänta ut åska och regn. somnade till och sov nästan en timme, jag antar att det var vad jag behövde. sen blev det promenad och så började det regna, men inte så mycket. 

skönt att det är fredag och inga som helst planer den här helgen. känner att jag har lust att hitta på nåt, men jag vet egentligen inte vad jag vill göra. hoppas på bra väder, men det ser inte ut som det blir så.
nu ska jag läsa min nya mattidning och bara njuta av resten av fredagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar