onsdag, maj 19, 2010

mitt i veckan.

21.57

klockan är alldeles strax tio och termometern står fortfarande på ungefär 18 grader. hoppas bara att det kan hålla i sig såhär ett tag till. gärna att det är sommaren som börjar nu.

kan inte fatta att det redan är onsdag heller, dagarna bara susar iväg. 
somnade med en fruktansvärd huvudvärk igår och imorse vaknade jag med ont i halsen. det blev bättre när jag väl hade pallrat mig upp ur sängen och fått i mig lite frulle. tokvarmt på jobbet idag och jag vet att det bara kommer bli värre ju mer sommar det blir. men det är jobbigt ändå. efter jobbet blev det en fika med Julia och en liten runda på stan. fick med mig ett linne hem också, kommer passa perfekt till varma sommarnätter eller när som helst. väl hemma fick det bli en lite sväng med hunden och lite kvällsfika. en runda till med hunden och Greys.

imorn väntar jobb och en sväng på gymmet. jag hoppas på fint väder, så kanske jag hinner njuta en timme på eftermiddagen också. och det är torsdag och sen fredag!

nu är det dags att krypa ner i sängen och jag undrar lite hur jag ska kunna somna i den här värmen, jag måste ju alltid ha täcke på mig ändå. men jag ska inte klaga.

update: kom på att jag faktiskt har ont i halsen så får se om det blir nåt gym imorn. men det är imorgon det så det återstår att se. annars en långpromenad i förhoppningsvis sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar