måndag, maj 24, 2010

monday.

20.44

den här dagen har verkligen flugit iväg och jag vet egentligen inte vart den har tagit vägen. jobbat och efter den en svettig timme på gymmet. hem och käkade lite lunch, slängde i en maskin tvätt och sen gick jag en runda med hunden. det var solsken och det skulle inte vara bra väder idag, så det gjorde mig glad. ringde optikern och fick en tid idag, (äntligen fick jag gjort det, har blivit bortglömt i flera dagar nu) skalade potatis och sen stack jag iväg. lagade kulinarisk måndagsmiddag i form av potatismos och fiskpinnar :P ibland orkar man bara inte anstränga sig så mycket. pratade med syster en stund i luren och nu sitter jag och glor på Top Model.

jag måste snart baka igen, det kryper lite i fingrarna, det var så längesen nu. vill prova lite nya recept och jag vill ha en sprits.

ska stänga ner nu och ta tag i alldeles för mycket tvätt som jag har låtit stå alldeles för länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar