torsdag, maj 27, 2010

ganska så varm torsdag.

16.14

ligger i soffan en stund och gör ingenting. känner mig helt slut och orkar inte göra nånting just nu. 
på jobbet idag var det fullt upp och sen stack jag iväg till gymmet. väl hemma så slängde jag in mina saker, bytte skor och smet ut på promenad med Helmer. blev rundan runt byn och det är riktigt härligt väder ute.

imorn är det äntligen fredag igen. ska till Borås efter jobbet och träffa mamma. gå på stan och fika lite. vill få shoppat lite också. det finns lite grejer jag behöver. hoppas på bra väder i alla fall, så man kan sitta ute och kanske få lite sol på den fortfarande så bleka nosen.

jag känner mig lycklig, våren gör mig lycklig. ängarna är gröna och fulla av maskrosor. liljekonvaljerna blommar, nästan och smultronen blommar. jag njuter att vara ute i det alldeles lagom ljumna vädret och solen som skiner i ögonen, lite för mycket. livet är förbannat fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar