fredag, december 04, 2009

dagen.

12.49

har gått morgonpromenad (lite tidigare än vanligt), ätit frukost och vikt tvätt än så länge. datan har en fruktansvärd dragningskraft på mig, så jag har svårt att slita mig härifrån. har börjat rota runt lite i garderoben i alla fall, främst i mina ouppackade kartonger som står där inne, finns säkert mycket jag kan slänga. hur svårt kan det vara att slänga ett par söndriga skor egentligen? så det håller jag på med idag, ska sätta på lite musik också för att lätta upp allting.

världen är grå och regnig idag igen, jag tycker så mycket bättre om när det är kallt och frost. då kan man åtminstone ta på sig lite mer kläder. och det känns bättre att gå ut också.
fredag idag och det är skönt. hur det nu kan spela roll när jag inte har något jobb, men det gör det faktiskt. varje vecka längtar jag till fredag.

helgen känns lovande. ikväll blir det lite god mat, som jag inte har funderat ut än, men det löser sig, och troligtvis lite mys i soffan. imorn ska vi på Betnér i Jönköping med Emils bror och flickvän. och söndag kanske en sväng till badhuset, men det ligger öppet än så länge.

nu ska jag återgå till garderoben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar