måndag, december 21, 2009

kvällning.

21.21

trött nu, men det är skönt. dröjer nog inte länge innan jag intar sängen.

fick gjort nästan allt som jag bestämt mig för att göra. det enda jag inte gjorde var att skriva en packlista, men det hinner jag ju faktiskt imorn. jag bakade först av allt, det är ju det jag tycker är roligast. sen blev det diskning, städning av toalett och dammsugning av resterande huset, har vikt tvätt och hängt tvätt. har känt mig riktigt effektiv idag faktiskt.

känner mig en smula låg. allt känns rätt värdelöst. vet ju att det går över tills imorn, men nu är det inget vidare. och jag funderar över jul. jag har bestämt mig för att åka till pappa, det har jag verkligen. har försökt att intala mig att det inte är så farligt och att jag inte behöver vara med Emil och så vidare. men vem i helvet försöker jag lura?

nu blir det fixning för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar