onsdag, december 02, 2009

God it feels like forever.

19.24

precis fått mat i magen i form av fiskgratäng med mos och ägg- och dillsås. smakade riktigt bra. nu sitter jag i soffan med datan i knäet och ljus på bordet.
har varit en bra dag idag, trots lite ont i halsen. promenad imorse i ett krispigt frostvitt landskap med en sol som höll på att gå upp, underbart helt enkelt, bra start. sen har dagen rullat på, har lyssnat på musik, tvättat en maskin, satt upp julgardiner och två glasstjärnor i fönstret. har bakat lite kakor också, men det var inget speciellt med dem.

har funderat över julklappar, det går åt mycket av mina tankar till det nu. har gjort en liten budget som absolut inte ska överskridas i år. för då är jag ju helt pank sen. har i princip redan kommit på till alla, dem ska bara köpas också. två julklappar som jag inte kan komma på riktigt, till Emil och Syster, dem är ju viktigast.

fick hem mina bilder som jag framkallat idag, himla roligt att kika på. ska sätta mig ner och sätta in dem i albumen, det tar ju sin lilla tid.

ska ta tag i bilderna och albumen lite grann. och snart Grey´s.

1 kommentar:

  1. Hahaha^^ Ja, det var 23e december jag menade, ändrade det också. :P Tur att någon håller koll på mig. ;)

    SvaraRadera