söndag, december 06, 2009

livets ord.

16.34

igår kväll var bra. Betnér var så bra som jag trodde att han skulle vara och det blev mycket skratt. jag uppskattar att han inte bara babblar på om i princip ingenting, utan att han är påläst och vet vad han pratar om. han pratar om aktuella saker på ett roligt sätt. som sagt en mycket bra kväll.
hemma igen lite efter tio, då blev det lite film i soffan och somnade nog inte förrän halv två. vilket numera verkligen hör till ovanligheten för min del.

dagen idag har spenderats på ett lugnt sätt. var en sväng i Värnamo med kärleken och kikade runt efter lite julklappar. fick dock inte med oss nånting hem. på vägen hem så blev det lite mathandling.
vi har ett problem angående julen, vi kan helt enkelt inte bestämma oss för var vi ska vara. vi har tre alternativ. såklart så vill vi ju vara med våra egna familjer båda två, men samtidigt med varandra. vi löser det, måste bara prata lite mer om det.

nu ska jag sätta igång med middagen. ikväll blir det taco-tårta, (som jag fann på en annan blogg för ett tag sen), med de vanliga tacotillbehören till.
nu matlagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar