måndag, mars 15, 2010

for sure.

20.12


grymt seg i benen efter gymmet idag men det är smällar man får ta. det var ändå skönt. nu är jag trött och har lite små kramp i benen. det är sängen som gäller om en inte alltför lång stund.
annars har dagen varit rätt så bra tycker jag, men som vanligt hann jag såklart inte riktigt klart med allt jag skulle göra. sen iväg till Mekonomen (borde snart få mängdrabatt där :P), för att köpa en del, men den fanns inte inne, beställd till imorn, så dår får jag åka dit igen.

för övrigt så tror jag verkligen att jag är sockerberoende. är sugen på nånting mest hela tiden. jag gör allt för att låta bli. men ibland så faller jag för frestelsen i alla fall. svag som jag är. men jag måste verkligen ta tag i allt lite hårdare nu, skulle verkligen behöva gå ner ett par kilo.

det här inlägget tog nästan två timmar att skriva. datan är full med skit och måste rensas. blä.

nu blir det sängen för min del. imorn är det jobb, handling, promenad och yoga på schemat. är väl dags att börja fundera över middag för veckan med. några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar