lördag, mars 27, 2010

städ-lördag.

21.56

det dök inte upp något roligare. så dagen har mest bestått av diskning, städning av köket, toaletten och dammsugning av hela huset. tvättat och vikt en jäkla massa underkläder och strumpor. har tagit ner mina julgardiner (ja, jag vet att det var månader sen det var jul), strukit vår/sommargardinerna och hängt upp dem. dragit av alla sängkläder och ska bädda rent innan vi kryper ner. gått en långpromenad i skogen och fan vad det är tungt när det inte är någon skare längre. sen har det inte hänt så mycket mer här idag. men jag känner mig nöjd med det jag har gjort.
ätit lite middag och kikat på film med min kärlek <3.

konstigt egentligen hur vädret har växlat sen igår. vi hade 15 grader varmt här igår och idag ungefär 5 grader och regn. hörde åskan när jag var ute tidigare ikväll också.

morgondagens projekt är att försöka ta tag i att röja i garderoben. tömma min byrå lite, den är nämligen helt proppfull. imorgon likadant, om inget roligare dyker upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar