onsdag, mars 24, 2010

onsdag.

20.40

ingen träning idag heller men har fått gjort lite annat nyttigt idag istället. gått hundpromenad och det var ju riktigt skönt väder ute och jag behövde varken mössa eller vantar. tvättat en maskin (jag önskar mig en torktumlare!), och hängt mängder med underkläder. lagat middag och bakat bröd. nu väntar bara Greys och sen blir det sängen för min del.

fick beställt två par sängkläder igår, billigt som tusan dessutom och en overzize kavaj med 50% rabatt. kan knappast bli mycket bättre. synd bara att det dröjer till mitten av april innan det kommer. men den som väntar på nåt gott...

förhoppningsvis har min hals gått över tills imorn, för jag vill verkligen ta mig en sväng till gymmet. jag börjar bli lite rastlös i kroppen nu. villvillvill. men jag vill inte göra mig sjukare heller.

nu blir det Greys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar