måndag, mars 22, 2010

ingen vidare måndag men okej ändå.

20.35

dagen fick en liten annan vändning än jag hade tänkt mig idag men det kunde ju varit värre i alla fall. vaknade imorse med både skallebank, ont i halsen och en aning hes på det. packade ändå ihop min träningsväska och hoppades på att det var morgon-ont-i-halsen. när jobbdagen närmade sig slutet så hade jag ändå bestämt mig för att att inte gå och träna. ville inte fresta på nånting har inte någon som helst lust att bli sjuk. handlade lite, for hem och gick en sväng med Helmer runt byn. fixade middag, matlådor, diskade lite och efter det blev det inte mycket mer än soffan.

helgen hemma var riktigt bra. skönt att åka hem en sväng. tråkigt med hjärtekrossade syster och jag är lessen för hennes skull. lite kalas för Elenor, med god mat och tårta. rolig utgång på HardRock, med VIP (så vill jag alltid ha det), jag var fabulous... lite mycket dricka kanske och hemma vid halv fem. stupade i säng utan att göra nånting och somnade på bara ett par minuter. upp vid 10 (kände mig duktig), vad gör man inte för att hinna träffa sin bästa ven innan det bär av hemåt igen. hälsade på i hennes lägenhet, drack lite thé och pratade igenom allt som hänt sen sist vi sågs. underbart att se henne igen och det gjorde resten av min dag. tog tåget hem och blev hämtad av min kärlek. mycket bra helg den gick lite för fort bara. men som sagt skönt att vara med familjen liten. och skönt att komma hem igen.

tänker gå och göra mig sängklar nu. börjar få ännu mer ont i halsen så det är nog bäst att inta sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar