tisdag, mars 23, 2010

inte idag heller.

19.30

är hemma ikväll, hoppade över yogan ikväll. har fortfarande ont i halsen och känner mig inte helt okej. så jag kände att det var lika bra att ta det lugnt ikväll med.

jobbet var väl sådär, kände mig mest trött och seg hela dagen. gick en hundpromenad när jag kom hem, kort blev den eftersom det regnade. lagade middag och tog en dusch. resten av kvällen planerar jag att spendera i soffan och krya på mig. har känt mig grymt godissugen idag och lite beror väl på att det är "veckan" på månaden. det slank ner lite sött, dumt, ja! men gott, ja!

sitter och kikar runt lite på nätet efter nya sängkläder. har nog bara ett kvar som passar till vårat dubbeltäcke. det andra gick sönder för några veckor sen. det känns ju så förbannat dyrt bara, för några meter ihopsytt tyg. det är väl något vi måste ha bara.

ska betala ett par räkningar och kika lite till. sen läsa en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar