torsdag, mars 25, 2010

våffeldag.

21.27

äntligen fick jag tränat idag. som jag velade framåt tillbaka innan jag hade bestämt mig. kände ordentligt efter i halsen och om min lathet skulle ta överhanden. jag for i alla fall dit och det var tungt i början men det blev bättre. blev inte så länge, men tillräckligt för idag. jag behöver förövrigt en ny träningsväska, som man kan stänga, inte är för liten, inte för dyr och som är snygg. lite höga krav kanske, får se vad jag kan hitta. kanske något att önska sig.

efter jobbet idag så gick jag en sväng på stan med en på jobbet. fick med mig ett fint linne hem (behöver verkligen inte flera linnen), som jag tittade på redan förra helgen. sen gymmet som sagt. väl hemma blev det en promenad i mycket härligt väder. nu känns det som vår på riktigt. det gillas! till kvällsmat idag blev det våfflor och det var riktigt mumsigt, men tror dessvärre jag åt lite för många. fixade matlådor av någon dags rester men disken får vänta till imorn.

nu ska jag fixa mig för sängen, kika på tv en stund och sen nana.
imorn blir det jobb och sen ska jag till läkaren och plocka bort stygnen. och det är fredag, det känns jäkligt gott och att veckan har gått så fort också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar