söndag, mars 07, 2010

sunday @ home.

15.24


veckorna bara rullar iväg för mig. söndag idag och jag känner mig trött i hela mig.


fredagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. på dagen blev det jobb, träning och promenad i det fina vädret. var iväg och handlade en sväng, för även maten blev ändrad på kvällskvisten. började titta på film, men sen skulle vi in till Emils syster och packa kött och mycket kött blev det och det tog lite tid. fortsatte titta på filmen men båda somnade i soffan. så det blev en relativt tidig fredagskväll.

igår var jag hemma hos mamma på dagen. satt ute på hennes altan i solskenet och fikade. hade man räknat bort jackan, mössan och kängorna så hade det nästan kunnat vara som sommar. ja drömma kan man ju i alla fall. hade en väldigt trevlig dag och åkte hemåt vid halv sex-snåret. tog en sväng in på affären och väl hemma tänkte jag fixa middag, men det blev inget med det, blev pizza igår kväll istället. började titta på film igår kväll också, men båda somnade ifrån den. tittade klart på filmen i förmiddags istället.

idag har inte mycket hänt i det här huset. gått en promenad, diskat lite och varit iväg en lite sväng med Emil. tror inte jag tänker göra nån större ansträngning resten av dagen heller faktiskt.

min/Emils nya lilla bil har fått något fel den med. jag är inget större fan av bilar alls just nu, dem tycks inte vilja fungera ordentligt i min ägo. typiskt verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar