onsdag, mars 31, 2010

going away.

20.50

idag har jag varit iväg och lämnat in bilen till skrot, det känns lite i hjärtat det gör det. men det var det enda rätta och jag fick ändå tusen kronor för den. helt okej. har även jobbat som vanligt, tur att jag trivs, skulle gärna jobba ännu mer. har packat väskan men det är en aning svårt när jag inte ens vet vad vi ska göra och hur länge vi ska vara borta.

imorn väntar jobb, sista jobbdagen på den här veckan och sen fyra dagars ledighet. på eftermiddagen/kvällen (efter lite dusch och diskning) bär det av till Emils bror och flickvän och någon gång på fredag åker vi vidare till Stockholm och deras pappa. tycker det ska bli riktigt kul att komma iväg en liten sväng och tillsammans med min kärlek, det gör inte saken sämre. vet som sagt inte hur länge vi stannar, kanske bara ett dygn, lite osäkert ännu, jag hade gärna stannat längre. skönt med lite ledighet från djuren också :P

förresten så har vi (förhoppningsvis) stora saker på gång. men jag vill hålla det hemligt ett tag till. men oj, vad jag vill det här.

ska räkna ihop lite matkvitton för månaden och sen tar jag natt. har varit så sjukt trött varje morgon, utan förklarlig anledning egentligen. jag går ju inte upp jättetidigt precis. hur som, nu säger jag godnatt.

1 kommentar:

  1. Men Juja! Vilken teaser! =O Är det något jättespännande? Nyfiken! :D

    SvaraRadera