torsdag, mars 18, 2010

under kniven.

20.15

läkarbesöket gick över förväntan bra, tre borttagna födelsemärken. det som var mest obehagligt var nog trots allt sprutorna och när man känner att det gör något men samtidigt inte. konstig känsla. har mest ont i ryggen för tillfället och är lite nervös över att det ska spricka upp när jag sträcker på mig.

dagen har annars varit bra. liten klump i magen imorse när det inte riktigt gick som jag ville, men det löste sig det också. annars har det flutit på rätt så bra. väl hemma blev det en lite sväng med hunden och älskling. packat väskan till imorn, för jag bestämde mig i alla fall för att åka hem till pappa i helgen. jag har fått lite hemlängtan. och det var en dryg månad sen jag var hemma senast så det börjar bli dags igen. och på lördag blir det nog en lite syster-utgång, vilket jag ser fram emot mycket.
har till och med lyckats få till ett litet hembesök hos Johanna, min Ven, på söndag innan jag far hem igen. ska bli kul att träffa henne och se hennes nya lägenhet (okej hon har bott där i ett par månader), som jag inte sett. hon saknas mig.

imorn är det i alla fall fredag och det är ju riktigt skönt. slutar halv ett och tåget går vid sex-tiden, så jag har ett par timmar hemma först. det tråkiga är att jag inte får duscha ordentligt imorn heller. vad fräsch jag kommer känna mig. får fixa en "raggardusch" åtminstone.

nu ska jag göra mig iordning och bädda ner mig i sängen och kika på tv en stund. somnade sent igår, eller rättare sagt, jag hade somnat och när Emil kom hem vaknade jag och var vaken till för sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar