fredag, mars 26, 2010

underbara fredag.

21.11

känns underbart med fredag och jag är enormt trött. det lutar åt en tidig kväll. typ snart.

dagen har bjudit på jobb, en sväng på gymmet, tid hos läkaren och plockade bort ett av mina stygn. ska tillbaka igen på måndag och ta resten. tog en liten skogspromenad i bara väst och tröja. det var hela 15 grader varmt ute och hur skönt som helst. vände tillbaka för att det var för mycket snö i skogen och gick en sväng på vägen också. ätit middag och sen har jag inte orkat med så mycket mer faktiskt.

hämtade mina nya sängkläder idag och jag känner mig nöjd med dem. så imorn blir det rena sängkläder.
Emil vill verkligen ha ett hus som ligger ute nu. och jag vill ju flytta härifrån och bo med honom. frågan är om vi skulle kunna få ett lån? nog om det, det är bara funderingar.

imorn är en ny dag och Emil är troligtvis inte hemma. jag ska ta tag i städning och tvättning har jag tänkt. kanske lite röjning i garderoben också. om inte något roligare skulle dyka upp förstås. det skulle inte ens bli fint väder, utan regn.

nu säger jag godnatt.

1 kommentar:

  1. Nej, de är inte det ännu, kan det kanske vara någon form av revirmarkering tror du? :/

    SvaraRadera