måndag, mars 29, 2010

otroligt seg måndag.

20.40

fruktansvärt seg dag och det blir ju aldrig bättre när det bara är ett par plusgrader och regn. det började med att jag försov mig, eller om man nu kan kalla det det. jag gick upp och åt frukost när Emil åkte till jobbet, men sen somnade jag om och vaknade tio minuter innan jag skulle åka. sen var bilen trögstartad och jag blev lite sen till jobbet. ingen vidare start på dagen kanske. men det blev bättre tack och lov. fast trött hela dagen.
plockade stygnen på ryggen och åkte till gymmet. träningen gick bra och var inte alltför seg. väl hemma igen blev det kort promenad i kallt regn och lite ägg. har fixat middag, gjort matlåda och disken skjuter jag upp till imorn.

var iväg här på kvällskvisten och tankade bilen och hoppas på att det ska hjälpa mot trög start.

igår plockade vi förresten ut allt värdefullt ur forden, för nu är det bestämt att vi ska skrota den. har ringt (jag hatar ju att ringa människor jag inte känner), och hört mig för om den. så nu har den gjort sitt, vill inte ha den här mer och framförallt inte betala mer för den.

nu blir det kvällsrunda med hunden och sen lutar det åt sängen för mig.

1 kommentar:

  1. Allt gått bra med de borttagna födelsemärkena? Pussi

    SvaraRadera