tisdag, juni 01, 2010

störande människor och regnig promenad.

20.24

Vissa dagar stör jag mig på människor. Folk som ställer dumma frågor, som blir irriterade för ingenting och folk som gör fel (på ett sätt som jag inte är van vid och som helt enkelt inte är rätt). Idag var just en sån dag. Gick och härmade dem när ingen hörde och svor tyst för mig själv. Annars var jag på bra humör, det var bara det att vissa människor störde mig. 
Handlade efter jobbet och det blev en nästan storhandling, så nu är kylen och frysen fyllda igen och det är alltid skönt. När jag kom hem blev det skogspromenad med hunden i regn, rätt så skönt, men mindre roligt att bli dyngsur om fötterna.

Har tvättat, duschat, packat träningsväskan, lagat middag (fast mest Emil idag:)) och fixat matlådor. Borde ta tag i disken nu när jag köpt diskhandskar, men jag passar över det till morgondagen istället. Det är okej att göra så. 

Imorgon har jag tänkt mig ett gympass innan jag åker till jobbet. Det är skönt att ha det gjort, så kanske jag kan få gjort något annat på eftermiddagen, eller borde få gjort åtminstone. 

Ska kika en stund på tv och sen hoppa i säng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar