lördag, juni 05, 2010

5 år och första solbrännan.

20.04

För fem år sedan bodde jag hemma och gick i gymnasiet. Pratade massor i telefon och hade kanske lite för höga telefonräkningar. Men mest av allt så var jag upp över öronen förälskad i Emil. För exakt fem år sen var jag hemma hos Emil för första gången och vi blev ihop, jag var lyckligast i världen.
För fem år sen kunde jag aldrig tro att jag skulle bo ihop med min kärlek och fortfarande vara lika kär. Han är det finaste, bästa och mest underbara och fantastiska jag har. Jag älskar honom med hela mig (och lite till). 

Jag hade inte planerat något alls för dagen, men det hade Emil. Utan att jag visste nånting. Vi hoppade in i bilen och åkte iväg. Vädret var helt på våran sida idag. Turen gick till Gränna och Visingsö. Dagen har bjudit på glass, polkagrisar, promenad, fotbad i en iskall Vättern, mat på restaurang och första brännan. Har haft en en helt fantastisk dag med min kärlek. Tack för att du finns darling!

Nu är jag mest trött och varm. Ska äta lite vattenmelon till kvällsmål. Mer orkar jag inte åstadkomma idag.
 Från året efter vi blev tillsammans, 2006

 Från idag när vi väntade på båten till Visingsö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar