tisdag, juni 29, 2010

Sommar och sol.

21.40

Så var visst redan tisdagen nästan över också. Det går i en väldans fart tycker jag. Varmaste dagen på året också och det märktes ute och väldigt mycket på jobbet. Var genomsvettig när jag gick därifrån.

Dagarna ser ungefär likadana ut nu. Tar gymmet innan jobbet på morgonen,  jobbar fram till två, (tokskönt nu på sommaren) gör lite annat, idag tog jag en kyl/frys påfyllning, vilket verkligen var välbehövligt. Går en promenad med hunden, vilket har blivit lite lidande i värmen och med all pollen. Men idag blev det en längre sväng. Sen njuter jag bara av eftermiddagen, läser lite i solen/skuggan, lagar lite middag och njuter lite till. Livet är fint nu.

Veckan ligger i princip oplanerad, men det verkar som om det bra vädret ska fortsätta. På fredag blir det nog en tur till mamma, där syster är husvakt. Bad i poolen och kanske även ett dopp i sjön.

Ska snart krypa ner i sängen och somna på älsks arm. Det är det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar