onsdag, juni 09, 2010

regn och ännu mera regn.

19.06

Hela dagen har regnat bort idag, inte så vidare kul men inte mycket att göra åt saken heller.
Det var massor att göra idag på jobbet, dagen innan avslutningen och mycket som skulle göras och jag hade inte mycket koll kan jag erkänna. Det blev ett svettigt pass på gymmet. Var en sväng på affären, handlade lite nödvändigheter och hämtade ut (alla) mina biljetter. 
Gick en kort promenad med hunden i ösregn. Tog en dusch med älsklingen och åt middag.  Jag känner mig helt slut i både kropp och huvud och ska verkligen försöka att komma i säng i tid ikväll. Jag behöver det, om jag vill vara en människa imorn när jag ska till jobbet.

Jag längtar till fredag, då hoppar jag på tåget och åker hem till Göteborg. Det ska bli så kul att träffa syrran igen. Fredagskvällen bjuder på bio med syster och på lördag blir det utgång. Det enda som är dåligt med helgen är att jag har prickat in en helg när resten av familjen inte är hemma. Det är lite tråkigt, hade velat träffa dem med. Men jag kan inte riktigt planera mina helger efter när dem är hemma, dem bestämmer ju oftast saker en dag innan dem ska åka. Så är läget i alla fall.

Nu måste jag ta tag och vika tre maskiner tvätt, annars blir det aldrig gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar