onsdag, juni 23, 2010

today.

20.52

dagen började med en sväng till gymmet vid halv åtta tiden och sen iväg till jobbet. Dagarna rullar på i en väldig fart tycker jag. Tog en sväng till frisören för att boka tid och fick en tid redan idag. Så jag är nyklippt och fin, varför kan inte frisyren hålla sig såhär fin? Gick runt lite på stan, fick tag på ett par jeans, ett linne och (äntligen!) en ny almanacka. Såklart blev det lite annat med. 
Sen jag kom hem har det inte gjorts mycket alls. Pratade med syster i nån timme om allt möjligt och slapp laga middag. Det är skönt ibland. 
Imorn kan man säga att det är fredag. Det är skönt om något. Fan vad gött med lite ledigt.

Nu tänkte jag ta tag i lite tvätt och äta en glass. Jag fick dessutom just huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar