onsdag, juni 30, 2010

inte mycket alls under solen (eller molnen idag)

20.25

Hoppade över gymmet imorse och sov en timme längre istället, det var väldigt skönt. Sen blev det ingen gymträning på eftermiddagen heller, kände inte att jag hade lust med det idag. Svettigt på jobbet idag och massor att göra, men på något underligt sätt så blev jag klar i tid ändå. Tog en promenad med hunden när jag kom hem från jobbet. Har tvättat en maskin och bakat lite muffins. Sen har jag inte fått gjort någon mer nytta alls, men det är faktiskt helt okej ändå. Det kommer ju andra dagar.
Nästan inte en enda solglimt på hela dagen, känns ovant nu, men trots allt ganska så skönt. Lite för blåsigt ute bara, men shortsen åkte på ändå. Det är ju sommar. 

Imorn är det dags att ta tag och göra lite nytta, men det är imorgon det. Ska även kasta in en träning innan jobbet. Ikväll blir det inte mycket mer. En liten sväng med hunden kanske bara. 

Min bärbara hårddisk vill inte visa några av mina bilder alls. Det står att dem inte finns kvar eller att det är fel filtyp. JÄVLA HELVETES SKITDATOR, JAG HATAR!! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar