onsdag, juni 02, 2010

solig onsdag.

20.57

Dagen började som utlovat med ett gympass. Var på gymmet strax efter halv åtta, pigg och glad. Åkte till jobbet, åt frukost och slappnade av i några minuter innan det var dags för jobb. Kändes grymt skönt att ha träningen avklarad. Kom hem och tog en varm skogspromenad med hunden. Sen var det klädbyte och jag la mig i hängmattan och läste en stund. Bäst att passa på att njuta.

Vilken fantastisk dag det har varit idag. Sol från klarblå himmel hela dagen och närmare 25 grader varmt. Hur skönt som helst. Var nyss ute på en lite kvällssväng med hunden, i kjol, det luktade syrén och sommar. Lovely! Det är det jag älskar. Jag vill vara ute mest hela tiden, men vad ska jag göra ute? Förresten så upptäckte jag igår att vi faktiskt redan har kommit in i juni. Och idag är det 2:e, värst vad tiden går fort och jag hoppas sommaren är här för att stanna.

Nu blir det tandborstning och sen ska jag gå och knyta mig, känner mig helt slut idag. 
________________________________________________________________
Och helvetes data som inte vill göra som jag vill, svarar inte hit och svarar inte dit. Och vill inte publicöera. Nu kryper jag i säng. Lite mer irriterad än innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar